How Foreign Media reported Chandrayan 2 setback - Dear India

How Foreign Media reported Chandrayan 2 setback

How Foreign Media reported Chandrayan 2 setback


(1) The Guardian

The Guardian is a daily newspaper of the United Kingdom. The Guardian reported, "India's moon landing suffers last-minute communication loss".



  (2)  Reuters

Reuters is an international news agency headquartered in London. Reuters reported " India loses contact with spacecraft on mission to the moon"


(3) BBC News

The British Broadcast Corporation is British Public service broadcaster. BBC Reported " Chandrayan  2: Modi proud despite moon landing setback"



(4) The Washington Post

The Washington Post is a major American daily newspaper published in Washington, D.C., with a particular emphasis on national politics and the federal government. The Washington Post reported " India's first attempt to land on the moon appears to have failed"



(5) Al Jazeera

Al Jazeera English is a Qatari pay television news channel owned by the Al Jazeera Media Network, headquartered in Doha, Qatar. Al Jazeera reported " Inia's space hopes dashed for now with loss of lunar lander"

(6) The New York Times

The New York Times is an American newspaper based in New York City with worldwide influence and readership. 
 The New York Times reported " India loses contact with Chandrayan-2 Moon Lander During Its Descent"


(7) DAWN

DAWN is a Pakistani daily newspaper. Dawn Reported " India loses contact with moon lander on its final approach"









How Foreign Media reported Chandrayan 2 setback How Foreign Media reported Chandrayan 2 setback Reviewed by Pawan Prakassh on September 07, 2019 Rating: 5

No comments:

Comment Here

Powered by Blogger.